Często Zadawane Pytania

W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na pytania, które najczęściej pojawiają się podczas korzystania z naszej platformy. Zebraliśmy tu wszystko, co warto wiedzieć - od podstaw dotyczących e-papierosów i liquidów, po szczegóły związane z procesem rezerwacji, płatnościami i odbiorem rezerwacji w Punktach Odbioru. Dzięki temu możesz szybko znaleźć potrzebne informacje bez konieczności przeszukiwania całej strony.

FAQ to Twoje centrum wiedzy - praktyczne, uporządkowane i stale aktualizowane. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z wapowaniem lub chcesz po prostu upewnić się, jak działa nasz system rezerwacji, jesteś we właściwym miejscu. 

Składanie i odbiór rezerwacji
Jak złożyć rezerwację na e-papierosy.pl?
Proces składania rezerwacji jest naprawdę łatwy i intuicyjny. Wystarczy, że dodasz interesujące Cię produkty do koszyka, a następnie sfinalizujesz rezerwację - potrzebujemy Twojego adresu mailowego i numeru telefonu, by informować Cię o postępach w realizacji. Wybierasz Punkt Odbioru, do którego ma trafić Twoja rezerwacja oraz dokonujesz opłaty rezerwacyjnej. 
Kiedy rezerwacja trafi do punktu odbioru, poinformujemy Cię mailowo i poprzez wiadomość SMS. Pamiętaj, że numer rezerwacji jest niezbędny do jej odbioru.
Czy muszę mieć konto, żeby złożyć rezerwację?
Nie ma takiej potrzeby, możesz dokonać rezerwacji bez zakładania konta użytkownika. Pamiętaj jednak, że jego posiadanie to dodatkowe korzyści - zapisujesz swoje dane na potrzeby przyszłych rezerwacji, zyskujesz dostęp do ich historii oraz możesz na bieżąco sprawdzić, na jakim etapie jest realizacja Twojej aktualnej rezerwacji.
Czy mogę złożyć kilka rezerwacji jednocześnie?
Oczywiście, pamiętaj jednak, że w zależności od dostępności produktów oraz czasu pracy naszego magazynu i Punktu Odbioru czas realizacji poszczególnych rezerwacji może się różnić. Jedna rezerwacja to także jeden odbiór.
Jak opłacić rezerwację?
Opłaty rezerwacyjnej możesz dokonąć za pomocą BLIKa lub przelewu on-line.
Czy mogę zapłacić za rezerwację podczas jej obioru?
Niestety, nie ma takiej możliwości. Opłaty na poczet rezerwacji musisz dokonać w trakce jej składania.
Jeśli chcesz zapłacić gotówką lub kartą przy odbiorze, zapraszamy do jednego z naszych Sklepów / Punktów Odbioru. Tam możesz zrobić zakupy i zapłacić w najwygodniejszy dla siebie sposób.
Czy mogę zmienić Punkt Odbioru po złożeniu rezerwacji?
Nie udostępniamy takiej funkcjonalności, jednak jeśli zależy Ci na przekierowaniu rezerwacji do innego Punktu Odbioru, skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na [email protected]. Postaramy się pomóc, jeśli to możliwe. Wszystko zależy od tego, na jakim etapie jest realizacja rezerwacji i jak daleko od Punktu Odbioru się znajduje.
Ile mam czasu na odbiór zamówienia po jego opłaceniu?
Masz na to 7 dni. Po tym czasie rezerwacja wróci do naszego magazynu.
Jak dowiem się, że moja rezerwacja jest gotowa do odbioru?
Otrzymasz od nas wiadomość SMS oraz e-maila. Jeśli posiadasz konto użytkownika, w zakładce Historia rezerwacji znajdziesz informacje na temat statusu bieżącej rezerwacji - Gotowa do odbioru.
Czy mogę odebrać rezerwację w imieniu innej osoby?
Tak, musisz jednak mieć ukończone 18 lat i posiadać numer rezerwacji, którą chcesz odebrać.
Co się stanie, jeśli nie odbiorę rezerwacji na czas?
Po upływie 7 dni rezerwacja wróci do naszego magazynu. Jeśli jednak zależy Ci na tym, by wydłużyć czas na odbiór, skontaktuj się z wybranym Punktem Odbioru i omów sytuację z Doradcą.
Czy mogę anulować złożoną rezerwację?
Możesz. W tym celu skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres mailowy [email protected].
Czy dostawa rezerwacji do Puntu Odbioru jest darmowa?
Tak, pokrywamy koszt dostawy Twojej rezerwacji do wybranego Punktu Odbioru.
Jak długo trwa realizacja rezerwacji?
Realizacja, czyli spakowanie Twojej rezerwacji, przekazanie jej do wysyłki oraz transport to ok. 3 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach czas ten może się wydłużyć do 7 dni roboczych.
Czy mogę odebrać tylko część rezerwacji?
Nie ma takiej możliwości - pamiętaj, że składając rezerwację dokonujesz opłaty rezerwacyjnej.
Jak sprawdzić dostępność produktów przed złożeniem rezerwacji?
Na stronie każdego produktu znajdziesz informację na temat dostępności. Produkt jest dostępny i można go zarezerwować, jeśli możesz dodać go do koszyka.
Czy mogę zamówić wysyłkę bezpośrednio do domu?
Nie ma takiej możliwości. Pamiętaj jednak, że na terenie naszego kraju znajduje się niemal 200 Sklepów / Punktów Odbioru E-papierosy.pl. Być może jeden z nich znajduje się blisko Ciebie?
Mapę punktów odbioru znajdziesz TUTAJ.
Czy jest jakaś minimalna wartość rezerwacji?
Tak, minimalna wartość rezerwacji pozwalająca na jej złożenie to 50 PLN.
Zwroty
Czy mogę zwrócić zarezerwowany produkt?
Tak, zgodnie z prawem możesz to zrobić. Masz na to 14 dni kalendarzowych, a zwracany produkt nie może być rozpakowany.
Jak zgłosić zwrot produktu?
Zwrotu produktu możesz dokonać w dowolnym Punkcie Odbioru.
Ile mam czasu na dokonanie zwrotu?
Masz na to 14 dni kalendarzowych od dnia odbioru rezerwacji.
Czy muszę mieć paragon, żeby zwrócić produkt?
Do dokonania zwrotu niezbędny jest dowód zakupu, czyli paragon, który otrzymasz od Doradcy podczas odbioru rezerwacji. Może to być również faktura lub wydruk z karty płatniczej.
Czy zwrot mogę zrobić w dowolnym Punkcie Odbioru?
Tak, możesz zwrócić produkty w Punkcie Odbioru, który najbardziej Ci odpowiada.
W jaki sposób zwracana jest opłata rezerwacyjna?
Zwrot środków otrzymasz w takiej formie, w jakiej dokonana została opłata rezerwacyjna.
Czy mogę wymienić produkt zamiast go zwracać?
Nie ma takiej możliwości. Jeśli zależy Ci na innym produkcie, musisz zwrócić ten, którego nie chcesz, a następnie zarezerwować nowy lub, jeśli jest dostępny, kupić go stacjonarnie w jednym z naszych Sklepów / Punktów Odbioru.
Czy mogę zwrócić produkt, który był otwarty?
Nie ma takiej możliwości. Zwracany produkt musi być fabrycznie zapakowany. 
Co jeśli zwrócony produkt został uszkodzony w transporcie?
Jeśli odebrany produkt okazał się wadliwy lub uszkodzony, niezbędne jest złożenie reklamacji. Informacje na temat tego, jak to zrobić, znajdziesz TUTAJ.
Jak długo trwa rozpatrzenie zwrotu?
Jeśli produkt nie był odpakowany, Doradca w Punkcie Odbioru przyjmie Twój zwrot od ręki.
Jakie produkty nie podlegają zwrotowi?
Nie możesz zwrócić produktów, które zostały otwarte, np. z opakowania e-papierosa została zdjęta folia lub nakrętka liquidu była odkręcona.
Czy mogę zwrócić całą rezerwację?
Tak, możesz zwrócić każdy nieużywany produkt ze swojej rezerwacji.
Czy mogę zwrócić tylko część produktów z rezerwacji?
Oczywiście, możesz zwrócić zarówno wszystkie produkty, jak i tylko wybrane, które z jakiegoś powodu Ci nie odpowiadają.
Czy zwrot mogę zgłosić przez infolinię lub e-mail?
Nie, zwrotu możesz dokonać jedynie w Punkcie Odbioru.
Jak szybko zostaną zwrócone środki?
Mamy na to 14 dni kalendarzowych, jednak najczęściej środki otrzymasz znacznie szybciej. Wiele zależy nie tylko od nas, ale również od banku.
Reklamacje
Jak zgłosić reklamację produktu z rezerwacji?
Aby złożyć reklamację, musisz wypełnić Formularz Reklamacji i wysłać go do nas wraz z reklamowanym produktem. Możesz również dokonać rezerwacji w Punkcie Odbioru.
Formularz reklamacji oraz inne niezbędne dane znajdziesz TUTAJ.
Gdzie wysłać reklamowany produkt?
Odeślij go na nasz adres:
CK Complex
ul. Naftowa 4
65-705 Zielona Góra
z dopiskiem "Reklamacje" - ułatwi to cały proces.
Ile trwa rozpatrzenie reklamacji?
Mamy na to 14 dni kalendarzowych.
Jakie dokumenty są potrzebne do reklamacji?
Potrzebny jest dowód zakupu, a więc paragon, który otrzymasz w Punkcie Odbioru podczas odbierania swojej rezerwacji. Może to być również kopia paragonu, faktura VAT czy wydruk z karty płatniczej.
Jeśli jednak nie składasz reklamacji w Punkcie Odbioru, tylko wysyłasz wadliwy produkt bezpośrednio na nasz adres, obok dowodu zakupu niezbędny jest również wypełniony formularz reklamacyjny - znajdziesz go TUTAJ.
Czy muszę mieć oryginalne opakowanie produktu?
Nie ma takiej potrzeby w przypadku reklamacji, jeśli jednak je posiadasz, możesz odesłać nam produkt w oryginalnym opakowaniu.
Jakie produkty podlegają reklamacji?
Wszystkie produkty - każdy z nich może nosić wadę.
Czy reklamacja może zostać odrzucona?
Tak, jeśli wada/uszkodzenie produktu wynika z jego nieprawidłowego użytkowania. Oceną zajmuje się nasz zespół reklamacyjny.
Czy mogę złożyć reklamację w Punkcie Odbioru?
Tak, reklamację możesz złożyć w dowolnym Punkcie Odbioru.
Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy w ramach reklamacji?
Tak, jeśli nie mamy możliwości wymiany produktu na nowy, zwrócimy Ci pieniądze.
Jak zapakować produkt do wysyłki reklamacyjnej?
Jeśli odsyłasz do nas produkt, zapakuj go tak, by był bezpieczny w transporcie. Nie odsyłaj produktów bez dodatkowego opakowania/foliopaku, by nikt niepowołany nie miał do nich dostępu podczas transportu.
Czy reklamacja jest bezpłatna?
Oczywiście, złożenie reklamacji w Punkcie Odbioru jest całkowicie bezpłatne. Jeśli jednak wolisz przesłać do nas wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym, musisz we własnym zakresie pokryć koszt przesyłki kurierskiej.
Dlatego najlepiej będzie, jeśli odwiedzisz nas osobiście w dowolnym Punkcie Odbioru i złożysz reklamację bezpośrednio u Doradcy.
Listę Punktów Odbioru znajdziesz TUTAJ. Jest ich w Polsce niemal 200!
Czy mogę złożyć reklamację przez formularz online?
Nie posiadamy formularza online. Aby dokonać zwrotu, musisz wydrukować i wypełnić formularz dostępny jako plik pdf, a następnie, wraz z dowodem zakupu i reklamowanym produktem, odesłać go do nas na adres:
CK Complex
ul. Naftowa 4
65-705 Zielona Góra
z dopiskiem "Reklamacje".
 
Możesz również odwiedzić nas w dowolnym Punkcie Odbioru na terenie całego kraju i tam osobiście złożyć reklamację.
Czy reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy?
Jeśli jest taka możliwość, wymienimy wadliwy produkt na nowy. Jeżeli to niemożliwe, otrzymasz zwrot środków.
Konto Użytkownika
Jak założyć Konto Użytkownika na e-papierosy.pl?
TUTAJ możesz założyć konto.
Wystarczy, że podasz dane niezbędne do rejestracji oraz realizacji rezerwacji, potwierdzasz chęć założenia konta poprzez kliknięcie w link wysłany na podany adres e-mail i gotowe. Twoje konto jest aktywne.
Czy mogę korzystać z platformy bez rejestracji?
Oczywiście, założenie konta nie jest niezbędne do składania rezerwacji. Warto jednak je mieć - dzięki niemu możesz zapisać swoje dane na potrzeby przyszłych rezerwacji, uzyskać dostęp do ich historii oraz na bieżąco kontrolować, na jakim etapie jest realizacja Twojej aktualnej rezerwacji.
Nie pamiętam hasła - jak je odzyskać?
TUTAJ możesz zresetować swoje hasło.
Po wpisaniu adresu e-mail i kliknięciu "Odzyskaj hasło" otrzymasz link do wygenerowania nowego hasła.
Jak usunąć Konto Użytkownika?
Jeśli chcesz trwale usunąć swoje konto, napisz do nas wiadomość na [email protected].
Jak sprawdzić historię moich rezerwacji?
Historię rezerwacji wraz z ich statusem możesz sprawdzić w w zakładce "Historia rezerwacji" po zalogowaniu się na swoje konto.
Jak zmienić dane osobowe w koncie?
Możesz zmienić swoje dane w zakładce "Dane konta" po zalogowaniu się.
Czy konto jest połączone z newsletterem?
Nie, założenie konta nie oznacza, że dołączasz do naszego newslettera. Możesz to zrobić na etapie tworzenia Konta Użytkownika lub w dowolnym momencie, niezależnie od tego, czy posiadasz konto.
Czy mogę mieć konto firmowe?
Nie, nie ma takiej możliwości. Jeśli zależy Ci na zakupach hurtowych, zapraszamy na nasz panel hurtowy.
E-papierosy | Wkłady | Grzałki
Czym różnią się e-papierosy jednorazowe od PODów?
E-papierosy jednorazowe są, jak wskazuje ich nazwa, jednorazowe - fabrycznie posiadają już liquid (2ml) oraz nie dają możliwości ładowania czy uzupełnienia płynu. To oznacza, że po zużyciu taki e-papieros nadaje się tylko do wyrzucenia. PODy to z kolei urządzenia, które samodzielnie uzupełniasz liquidem i jeśli odpowiednio o nie dbasz, mogą służyć latami. POD wymaga regularnej wymiany grzałek oraz konserwacji, ale samo urządzenie zostaje z Tobą na długo.
Jak dobrać odpowiedniego e-papierosa do swoich potrzeb?
Wszystko zależy od tego, jakie masz potrzeby. Czy szukasz dyskretnego poda, czy rozbudowanego zestawu. Jaki masz budżet, czy wapujesz okazjonalnie, czy codziennie. Aby znaleźć urządzenie idealne, często trzeba się naszukać.
Jeśli potrzebujesz wskazówek, znajdziesz je na naszym blogu, np. w tych artykułach:
Jak często należy wymieniać grzałkę?
To zależy od tego, jak mocno i często jest eksploatowana. Przyjmuje się jednak, że żywotność grzałki to maksymalnie dwa tygodnie.
W artykule Wymiana grzałki krok po kroku opisujemy dobre praktyki, które pozwolą grzałce w Twoim e-papierosie działać jak najdłużej.
Czy wkłady są kompatybilne z różnymi modelami podów?
Najczęściej producenci Tworzą serie e-papierosów, do których powstają kompatybilne wkłady i grzałki. I tak np. seria Vaporesso XROS to wiele różnych modeli, a do każdego z nich pasują włady i grzałki XROS.
Zdarza się jednak, że do wybranego e-papierosa pasuje tylko jeden rodzaj wkładu i ten jeden rodzaj wkładu pasuje tylko do tego e-papierosa. Przed dokonaniem rezerwacji warto sprawdzić wszystkie informacje, bo po rozpakowaniu nie masz już możliwości zwrotu.
Jak dbać o e-papierosa, by dłużej działał?
Przede wszystkim należy trzymać się instrukcji i użytkować e-papierosa zgodnie z jej wytycznymi.
Równie istotna jest także regularna konserwacja, wymiana grzałek, ładowanie ładowarką dołączoną do zestawu oraz to, by nie przegrzewać urządzenia.
Jakie są najpopularniejsze marki e-papierosów?
Producentów e-papierosów jest wielu, a do najpopularniejszych i najbardziej zaufanych należą dzić Smok, OXVA, Vaporesso, Lost Vape oraz Nevoks. Nie oznacza to jednak, że produkty innych producentów nie są warte uwagi, dlatego nie ograniczaj się, szukając sprzętu dla siebie.
Czy mogę kupić samą baterię bez kartridża?
Nie, na naszej platformie dostępne są jedynie e-papierosy, a więc całe zestawy razem z wkładem i grzałką. Dzięki temu sprzęt jest gotowy do użycia i nie musisz dobierać dodatkowych komponentów.
Jak działa e-papieros?
E-papieros działa poprzez podgrzewanie liquidu (mieszanki glikolu, gliceryny, aromatów i opcjonalnie nikotyny) do postaci pary, którą użytkownik wdycha. Urządzenie składa się z baterii, grzałki i zbiornika na płyn. Po wciśnięciu przycisku lub zaciągnięciu się, grzałka nagrzewa liquid, tworząc parę, którą następnie wdychasz.
Czy zestawy zawierają akumulatory?
Zestaw, czyli MOD + atomizer, to rozbudowany e-papieros o dużej mocy i wielu możliwościach personalizacji. Takie sprzęty zasilane są zewnętrznymi ogniwami, najczęściej 18650 - jednym lub nawet dwoma. Większość zestawów nie posiada akumulatora, jednak warto tę informację sprawdzić przed dokonaniem rezerwacji. Wszystko znajdziesz w opisie produktu.
E-liquidy
Jak dobrać odpowiednią moc nikotyny w e-liquidzie?
To zależy od Twoich potrzeb. Byli palacze tradycyjnych papierosów często sięgają po liquidy z maksymalną zawartością nikotyny, podczas gdy osoby wapujące okazjonalnie sięgają po płyny z nikotyną o niewielkim stężeniu. Na początek warto spróbować mocy 6 lub 12 mg - tzw. "środkowe stężenia" to dobry punkt wyjścia, by ocenić swoje potrzeby.
Jeśli jednak chcesz spróbować liquidów z solą nikotynową, tutaj nawet maksymalne stężenie, czyli 20mg/ml, będzie dobrym wyborem - sól nikotynowa jest łagodniejsza i nawet początkujący waperzy bardzo ją lubią.
Czym różnią się liquidy tradycyjne od tych z solą nikotynową?
Nikotyna freebase oraz sól to dwie różne postacie nikotyny. Różnice między nimi opisaliśmy w artykule Jak działa sól nikotynowa w liquidach?
Jak przechowywać e-liquidy?
Jest kilka prostych i łatwych do przestrzegania zasad - chronić przed światłem, powietrzen, skrajną temperaturą, przechowywać w odpowiednich pojemniczkach, pilnować daty ważności i nie mieszać. 
Jeśli chcesz bardziej zgłębić temat, opisaliśmy wszystko w artykule Jak przechowywać liquidy, by nie straciły smaku?
Czy liquidy mają datę ważności?
Tak, najbezpieczniej jest zużyć liquid maksymalnie do dwóch lat po otwarciu butelki.
Jak obliczyć ilość nikotyny po zmieszaniu liquidu?
Aby obliczyć stężenie, najlepiej skorzystać z internetowego kalkulatora. Stworzyliśmy również artykuł Moce liquidów - jak dobrać i obliczyć proporcje, warto go przeczytać, jeśli planujesz stworzyć swój liquid DIY.
Jakie są najczęściej wybierane smaki liquidów?
Wszystko zależy od indywidualnych preferencji i upodobań, jednak najpopularniejsze smaki liquidów to zdecydowanie miętowe oraz owocowe - truskawka, kiwi czy jagoda. Jeśli nie wiesz jeszcze, jakie liquidy lubisz, te aromaty to bezpieczny wybór na początek.
Co oznacza proporcja VG/PG na etykiecie?
To gliceryna roślinna i glikol propylenowy, czyli dwa podstawowe składniki liquidów. 
VG odpowiada za gęstość i ilość pary - im więcej gliceryny, tym większe chmury i łagodniejszy smak. PG z kolei przenosi aromat i odpowiada za uderzenie w gardło, czyli tzw. throat hit.
Różne proporcje VG/PG pozwalają dopasować doznania z wapowania do własnych preferencji.
Jak zrobić własny liquid z longfilla lub aromatu?

Przygotowanie własnego liquidu z longfilla lub aromatu to prosty proces, który pozwala dopasować smak, moc i proporcje VG/PG do własnych upodobań. Longfill to butelka o pojemności 60 ml, w której znajduje się ok. 6-12ml skoncentrowanego aromatu. Aby uzyskać gotowy liquid, wystarczy dodać do niej bazę (mieszankę VG i PG) i/lub shoty nikotynowe, aż do pełnej pojemności butelki. Po dokładnym wymieszaniu liquid należy odstawić na kilka dni, by składniki się „przegryzły” i smak w pełni się rozwinął.

Jeśli korzystasz z czystego aromatu, proces wygląda podobnie, ale wymaga większej precyzji. Aromat dodaje się do bazy VG/PG w odpowiednich proporcjach - zwykle 5-15% objętości całości, w zależności od zaleceń producenta i preferencji smakowych. Następnie można dodać shot nikotynowy, jeśli liquid ma zawierać nikotynę. Całość należy dokładnie wstrząsnąć, aby składniki dobrze się połączyły.

Gotowy liquid najlepiej odstawić na tzw. steeping, czyli dojrzewanie - proces, który może trwać od 2 do 14 dni. Dzięki temu smaki stają się głębsze, bardziej zrównoważone i intensywne. Czas dojrzewania zależy od rodzaju aromatu, owocowe zwykle są gotowe szybciej, natomiast deserowe i tytoniowe potrzebują więcej czasu.

Własnoręcznie zrobiony liquid to nie tylko oszczędność, ale też satysfakcja z tworzenia czegoś dokładnie dopasowanego do siebie.

Czy liquidy są testowane i bezpieczne?
Tak, każdy liquid podczas produkcji przechodzi szereg testów - wymaga tego prawo. Dzięki temu masz pewność, że możesz wapować olejek bez obaw o skład czy nieprawidłowości na etapie produkcji.
Pozostałe pytania
Czy mogę kupić ładowarkę do konkretnego modelu e-papierosa?

Nie posiadamy w ofercie klasycznych ładowarek, ale nie są one przypisane do konkretnych modeli e-papierosów. Większość urządzeń POD ma w zestawie kabel USB-C, którym możesz ładować sprzęt z dowolnego źródła o odpowiednich parametrach - możesz je znaleźć w instrukcji e-papierosa, która znajduje się w zestawie. Wystarczy więc dobra, uniwersalna ładowarka o odpowiednim natężeniu prądu.

Jeśli ładowarka dostarcza zbyt duży prąd, a urządzenie nie ma odpowiedniego zabezpieczenia, bateria może się przegrzewać, co skraca jej żywotność, a w skrajnym przypadku może nawet ulec uszkodzeniu. Dlatego tak ważne jest, by sprawdzić parametry urządzenia, w tym właśnie prąd ładowania. Stosowanie się do zaleceń producenta to pewność, że urządzenie będzie działać dokładnie tak, jak powinno.

W przypadku zestawów typu KIT akumulator (czasami nawet dwa) dokupuje się osobno, ale sam e-papieros również ładuje się przez port USB-C. Podobnie jak w przypadku PODów, konieczne jest sprawdzenie parametrów ładowania.

Co to są saszetki nikotynowe i jak się ich używa?
Saszetka nikotynowa to mały woreczek, który umieszcza się między górną wargą a dziąsłem. Zawiera nikotynę, wypełniacz i aromaty, a nikotyna z saszetki przenika do organizmu przez błonę śluzową. To bezdymna, dyskretna i wygodna alternatywa dla tradycyjnych sposobów dostarczania nikotyny takich jak palenie papierosów czy vaping.
Więcej na temat saszetek z nikotyną dowiesz się z naszego artykułu Czym są saszetki nikotynowe?
Czy akcesoria mają gwarancję?
Wszystkie produkty są objęte gwarancją, w tym również akcesoria.
Czy można kupić zestaw startowy dla początkujących?
Oczywiście, przygotowaliśmy specjalne sekcje, w której znajdziesz e-papierosy doskonałe dla początkujących w vapingu. Znajdziesz je w zakładkach Zestawy startowe e-papierosów oraz PODy dla początkujących.
Opisaliśmy tam dodatkowo, czym się kierować przy wyborze pierwszego e-papierosa, dlatego jeśli poszukujesz sprzętu na start, koniecznie sprawdź nasze propozycje.
Czy na platformie rezerwacyjnej i w sklepach stacjonarnych znajdę te same produkty?
Nie zawsze. Większość produktów jest dostępna zarówno na platformie rezerwacyjnej, jak i w Sklepach, zdarza się jednak, że wybrane pozycje znajdziesz tylko w wybranych Punktach Odbioru albo wyłącznie na e-papierosy.pl.
Pamiętaj, że dostępność konkretnego produktu w wybranym Sklepie możesz sprawdzić stronie, klikając w przycisk Sprawdź dostępność w sklepach stacjonarnych.
Czy dostępne są akcesoria do DIY liquidów?
Tak, posiadamy w ofercie komponenty pozwalające stworzyć autorski liquid DIY. Znajdziesz u nas zarówno olejki do e-papierosa - longfille i premixy, jak i bazy nikotynowe tradycyjne i na soli nikotynowej.
Jeśli chcesz stworzyć własny liquid, ale nie wiesz jak to zrobić, koniecznie sprawdź nasz artykuł Jak zrobić własny liquid na bazie longfilla krok po kroku. Do zmixowania liquidu DIY możesz wykorzystać również premixy, róznice między tymi olejkami opisaliśmy w artykule Premixy vs. Longfille - które rozwiązanie jest lepsze
Czy ceny na platformie rezerwacyjnej oraz w sklepach stacjonarnych są takie same?
Tak, cena regularna na platformie e-papierosy.pl oraz w Sklepie będzie zawsze taka sama.
Jak mogę otrzymywać informacje o nowościach i specjalnych akcjach?

Możesz dołączyć do e-papierosy KLUB, tam na bieżąco aktualizujemy informacje o nowościach i specjalnych akcjach.

Czy można dołączyć do zespołu e-papierosy.pl?
Jeśli chcesz do nas dołączyć, sprawdź TUTAJ czy prowadzimy aktualnie rekrutację. Możesz również wysłać swoje CV na adres [email protected]

 

Nie ma tu odpowiedzi na Twoje pytania? Nasi Doradcy Klienta z chęcią pomogą i rozwieją wszystkie Twoje wątpliwości. 

Skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na [email protected]